Vaje za krepitev mišic medeničnega dna (MMD) - Keglove vaje ali

TMMD - Trening mišic medeničnega dna.

Dnevno je priporočeno izvesti najmanj 3 nize vaj: v vsakem nizu 8 - 12 maksimalnih krčenj, vsako krčenje zadržite 6 - 8 sekund; med vsakim krčenjem naredite enko dolg premor. Nato intenzivnost vadbe povečajte.
GRAFI - WEBjpg

STISK (6-8 sekund) – PREMOR (6-8 sekund).

Prve ponovitve stiskov izvedite tako kot prej, drugo polovico stiskov pa tako, da medtem, ko zadržujete stiske, dodate še 3 do 4 močnejše, maksimalne stiske z višjo hitrostjo.
Pri vajah je pomembno, da čutimo stisk MMD in ob tem določen napor.

Vaje je najbolje izvajati vsak dan, priporočeno pa redno vsaj tri- do štirikrat na teden, vsaj 20 tednov. Če želimo ohraniti in vzdrževati zmogljivost mišic, jih je potrebno izvajati vse življenje. Izvajanje vaj naj postane običajen del vsakdana.

Z vajami za krepitev mišic medeničnega dna postopoma dosežemo večjo jakost in moč mišic medeničnega dna ter večji tonus mišic. Povečajo se jakost, hitrost in moč krčenja ter vzdržljivost mišic in hkrati stabilnost podpornega vezivnega tkiva. Vse skupaj izboljša podporno strukturo za sečni mehur in sečnico, omogoči hotno kontrolo uriniranja in odvajanja blata.

Ohlapno medenično dno je lahko vzrok za mnoge težave. Zato je NUCLEO AMIN priporočljivo uporabljati  pri stresni in mešani urinski inkontinenci, inkontinenci blata, inkontinenci po prostatektomiji, pri motnjah erekcije in prezgodnjem izlivu semenske tekočine, ob prisotnosti večih dejavnikov tveganja za zdrs organov male medenice, v menopavzi, po porodu, za doseganje boljšega doživljanja med spolnim odnosom in v procesu staranja. 

V procesu izvajanja vaj se zaradi porabe energije razgrajujejo tkiva. Zato je za doseganje večje moči mišic potrebno spodbuditi procese izgradnje mišičnega in vezivnega tkiva, kjer pa imajo ključno vlogo proteinogene aminokisline. Aminokisline so hranilo, brez katerih se beljakovine mišic ne tvorijo. Brez njih se sposobnost krčenja mišic in podporna moč vezivnega tkiva ne razvijeta v zadostni meri.